2013-11-06 Ogłoszenie o zamówieniu ? zamówienia sektorowe

Utworzono: poniedziałek, 12 styczeń 2015 11:37

 

Dz.U./S S215 06/11/2013 374807-2013-PL

 

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

 

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:374807-2013:TEXT:PL:HTML

Polska-Krosno Odrzańskie: Pojazdy silnikowe do transportu towarów

2013/S 215-374807

Ogłoszenie o zamówieniu ? zamówienia sektorowe

Dostawy

 

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)

Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Sp. z o.o.ul. Wiejska 2366-600 Krosno OdrzańskiePOLSKATel.: +48 683833672E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.: +48 683599121

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów)można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)

Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Inny: Środowisko

I.3)

Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających

Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)

Opis

II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:

?Zakup pojazdu pogotowia wod ? kan typu ?mini-van? do obsługi sieci wodociągowej wybudowanej w ramachprojektu?

II.1.2)

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług

Dostawy

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: SiedzibaZamawiającego

Kod NUTS PL432

II.1.3)

Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)

Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)

Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki samochodu typu ?mini-van? mającego spełniać rolę?Pogotowia Wodociągowo - Kanalizacyjnego?.

2. Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r.

Ponadto samochód będzie odpowiadał następującym parametrom:

1) silnik wysokoprężny o mocy min 95 KM spełniający normę emisji spalin min. EURO 5,

2) pojemność skokowa silnika min. 1500 cm3 - max 1800 cm3,

3) skrzynia biegów manualna min. 5 biegowa,

4) rodzaj paliwa silnikowego ? olej napędowy,

5) dopuszczalna masa całkowita do 2400 kg,

6) podwozie dwuosiowe,

7) napęd na oś przednią,

8) belka świetlna dachowa zespolona koloru pomarańczowego,

9) długość zewnętrzna nadwozia min. 3000 mm,

10) szerokość zewnętrzna nadwozia min. 1700 mm,

11) wysokość zewnętrzna min. 1600 mm,

12) długość przedziału ładunkowego min 1200mm,

13) ładowność min. 500 kg,

14) liczba miejsc łącznie z kierowcą min. 5,

15) bagażnik dachowy do przewozu rur o długości min 1000 mm,

16) drzwi boczne przeszklone z przyciemnioną szybą odsuwane po prawej stronie przedziału pasażerskiego,

17) w przedziale pasażerskim kanapa 3 osobowa pod którą zamontowana będzie uchylna skrzynia narzędziowana narzędzia typu szpadel, łopata, łom, klucz do zasuw,

18) przedział pasażerski oddzielony od przedziału ładunkowego ścianą stałą z oknem,

19) druga szyba przedziału pasażerskiego przyciemniona,

20) boczne ściany części ładunkowej nieprzeszklone,

21) przeszklona przyciemniona klapa tylna,

22) przedział ładunkowy oświetlony,

23) w części ładunkowej na bocznych ścianach zamontowane szafki narzędziowe z szufladami i pułkamina narzędzia i materiały typu kształtki wodociągowe śruby, (po każdej stronie min. 5 szuflad na górze półka,głębokość od 250 mm do 300 mm, wysokość szuflad od 100 mm do 200 mm),

24) podłoga w części ładunkowej wykonana z blachy ryflowanej,

25) lakier nadwozia - srebrny,

26) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ? ABS,

27) min. dwie poduszki powietrzne,

28) bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,

29) napinacze pasów bezpieczeństwa,

30) wspomaganie kierownicy,

31) elektrycznie regulowane szyby i lusterka,

32) podgrzewana szyba przednia i lusterka,

33) fotel kierowcy z regulacją wysokości,

34) centralny zamek zdalnie sterowany w kluczyku,

35) immobiliser,

36) autoalarm,

37) min. dwa komplety oryginalnych kluczyków,

38) klimatyzacja w kabinie oraz przedziale pasażerskim,

39) gniazdo min. 12V do podłączenia akcesoriów w kabinie oraz w przedziale ładunkowym,

40) radio CD,

41) pokrowce na siedzeniach,

42) komplet gumowych dywaników w kabinie pasażerskiej,

43) gumowa wykładzina w przedziale pasażerskim,

44) tapicerka w kolorze ciemnym,

45) pełnowymiarowe koło zapasowe + standardowy zestaw do wymiany kół,

46) zamontowane nadkola kół przednich i tylnych,

47) zamontowane osłony p. błotne (chlapaki) kół przednich i tylnych,

48) ogumienie letnie pojazdu (5 szt.) plus komplet opon zimowych,

49) wyposażenie pojazdu w niezbędne narzędzia takie jak:

- komplet kluczy płąsko-oczkowych od 7-30- 1 kpl

- komplet wkrętaków do podbijania ? 1 kpl

- komplet imbusów ? 1 kpl

- klucz do rur typu szwedzki 1/2? - 2 szt

- klucz do rur typu szwedzki 1? - 2 szt

- klucz do rur typu szwedzki 5/4? - 1 szt

- klucz do rur typu szwedzki 2? - 1 szt

- piłka do metalu ? 1 szt

- szlifierka kątowa min. 1000 W min.125 mm ? 1 szt

- wiertarka ręczna min. 1000 W - 1 szt

- kombinerki ? 1 szt

- obcinaczki ? 1 szt

- przenośny agregat prądotwórczy min 2000 W

50) hak holowniczy stały,

51) apteczka,

52) gaśnica,

53) trójkąt odblaskowy,

54) instrukcja obsługi w języku polskim,

55) książkę serwisową,

56) karta gwarancyjna,

57) karta pojazdu,

58) komplet dokumentów o dopuszczeniu do ruchu po drogach publicznych oraz niezbędnych do rejestracjipojazdu,

Przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne świadectwo homologacji. Kopię dokumentu należy załączyć dooferty.

Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część III SOWPN).

II.1.6)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34130000

II.1.7)

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)

Informacje o częściach zamówienia

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)

Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)

Całkowita wielkość lub zakres:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki samochodu typu ?mini-van? mającego spełniać rolę?Pogotowia Wodociągowo - Kanalizacyjnego?.

2. Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r.

Ponadto samochód będzie odpowiadał następującym parametrom:

1) silnik wysokoprężny o mocy min 95 KM spełniający normę emisji spalin min. EURO 5,

2) pojemność skokowa silnika min. 1500 cm3 - max 1800 cm3,

3) skrzynia biegów manualna min. 5 biegowa,

4) rodzaj paliwa silnikowego ? olej napędowy,

5) dopuszczalna masa całkowita do 2400 kg,

6) podwozie dwuosiowe,

7) napęd na oś przednią,

8) belka świetlna dachowa zespolona koloru pomarańczowego,

9) długość zewnętrzna nadwozia min. 3000 mm,

10) szerokość zewnętrzna nadwozia min. 1700 mm,

11) wysokość zewnętrzna min. 1600 mm,

12) długość przedziału ładunkowego min 1200mm,

13) ładowność min. 500 kg,

14) liczba miejsc łącznie z kierowcą min. 5,

15) bagażnik dachowy do przewozu rur o długości min 1000 mm,

16) drzwi boczne przeszklone z przyciemnioną szybą odsuwane po prawej stronie przedziału pasażerskiego,

17) w przedziale pasażerskim kanapa 3 osobowa pod którą zamontowana będzie uchylna skrzynia narzędziowana narzędzia typu szpadel, łopata, łom, klucz do zasuw,

18) przedział pasażerski oddzielony od przedziału ładunkowego ścianą stałą z oknem,

19) druga szyba przedziału pasażerskiego przyciemniona,

20) boczne ściany części ładunkowej nieprzeszklone,

21) przeszklona przyciemniona klapa tylna,

22) przedział ładunkowy oświetlony,

23) w części ładunkowej na bocznych ścianach zamontowane szafki narzędziowe z szufladami i pułkamina narzędzia i materiały typu kształtki wodociągowe śruby, (po każdej stronie min. 5 szuflad na górze półka,głębokość od 250 mm do 300 mm, wysokość szuflad od 100 mm do 200 mm),

24) podłoga w części ładunkowej wykonana z blachy ryflowanej,

25) lakier nadwozia - srebrny,

26) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ? ABS,

27) min. dwie poduszki powietrzne,

28) bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,

29) napinacze pasów bezpieczeństwa,

30) wspomaganie kierownicy,

31) elektrycznie regulowane szyby i lusterka,

32) podgrzewana szyba przednia i lusterka,

33) fotel kierowcy z regulacją wysokości,

34) centralny zamek zdalnie sterowany w kluczyku,

35) immobiliser,

36) autoalarm,

37) min. dwa komplety oryginalnych kluczyków,

38) klimatyzacja w kabinie oraz przedziale pasażerskim,

39) gniazdo min. 12V do podłączenia akcesoriów w kabinie oraz w przedziale ładunkowym,

40) radio CD,

41) pokrowce na siedzeniach,

42) komplet gumowych dywaników w kabinie pasażerskiej,

43) gumowa wykładzina w przedziale pasażerskim,

44) tapicerka w kolorze ciemnym,

45) pełnowymiarowe koło zapasowe + standardowy zestaw do wymiany kół,

46) zamontowane nadkola kół przednich i tylnych,

47) zamontowane osłony p. błotne (chlapaki) kół przednich i tylnych,

48) ogumienie letnie pojazdu (5 szt.) plus komplet opon zimowych,

49) wyposażenie pojazdu w niezbędne narzędzia takie jak:

- komplet kluczy płąsko-oczkowych od 7-30- 1 kpl

- komplet wkrętaków do podbijania ? 1 kpl

- komplet imbusów ? 1 kpl

- klucz do rur typu szwedzki 1/2? - 2 szt

- klucz do rur typu szwedzki 1? - 2 szt

- klucz do rur typu szwedzki 5/4? - 1 szt

- klucz do rur typu szwedzki 2? - 1 szt

- piłka do metalu ? 1 szt

- szlifierka kątowa min. 1000 W min.125 mm ? 1 szt

- wiertarka ręczna min. 1000 W - 1 szt

- kombinerki ? 1 szt

- obcinaczki ? 1 szt

- przenośny agregat prądotwórczy min 2000 W

50) hak holowniczy stały,

51) apteczka,

52) gaśnica,

53) trójkąt odblaskowy,

54) instrukcja obsługi w języku polskim,

55) książkę serwisową,

56) karta gwarancyjna,

57) karta pojazdu,

58) komplet dokumentów o dopuszczeniu do ruchu po drogach publicznych oraz niezbędnych do rejestracjipojazdu,

Przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne świadectwo homologacji. Kopię dokumentu należy załączyć dooferty.

Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część III SOWPN).

Szacunkowa wartość bez VAT: 90 000 PLN

II.2.2)

Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)

Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)

Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 3 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)

Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)

Wymagane wadia i gwarancje:

1. W niniejszym postępowaniu zamawiający, żąda od wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium: 2500,00(słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) PLN.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych;gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem w PLN na następujący rachunek zamawiającego.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zapomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzącyrachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

3. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenienależytego wykonania Umowy winno zostać wniesione w PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytegowykonania Umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej.

Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub wkilku następujących formach:

a) pieniądzu;

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żezobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na wskazany przez Zamawiającegorachunek bankowy Zamawiającego.

III.1.2)

Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:

Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części II niniejszejSOWPN (wzorze umowy). Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotychpolskich.

Rozliczenie nastąpi na podstawie jednorazowej faktury (końcowej) wystawionej przez Wykonawcę popodpisaniu przez Strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zaakceptowaniu faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy, w przeciągu 30dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.

III.1.3)

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.

3.W przypadku udzielenia zamówienia wykonawcom, którzy wspólnie ubiegali się o zamówienie (konsorcjum,spółka cywilna), zamawiający zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

III.1.4)

Inne szczególne warunki:

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)

Warunki udziału

III.2.1)

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w załączniku nr3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców przedmiotowe oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia).

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert;

3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w dziale VI.B pkt. 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert].

Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniezłożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania ? wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu oraz czy wykonawca podlegaodrzuceniu z postępowania zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wedługformuły: spełnia ? nie spełnia.

III.2.2)

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) w zakresie sytuacjiekonomicznej Wykonawca musi posiadać średnioroczny przychód ze sprzedaży netto za ostatnie 3 lataobrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy ? za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 40 000,00 nettoPLN;

b) w zakresie sytuacji finansowej Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową wwysokości co najmniej 30 000,00 PLN lub jej równowartość w walucie.

Do przeliczenia wszelkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kursprzeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są podnastępującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Ten sam kursprzeliczeniowy zamawiający przyjmuje przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

c) Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wwysokości 50 000,00 PLN.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumentywymienione w punkcie VI.A.3) i VI.A.4) oraz VI.A.5) IDW:

a) Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdaniafinansowego składają inny dokument określający przychody ze sprzedaży netto - za okres ostatnich 3 latobrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c) Aktualna polisa (opłacona) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług objętych przedmiotemzamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN lub jej równowartość wg kursu ogłoszonego przezNarodowy Bank Polski obowiązującego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej, ważną co najmniej w dniu składania oferty.

Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wgformuły ?spełnia / nie spełnia".

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iżbędzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.2.3)

Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien wykazaćwykonanie realizacji dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

? 2 dostaw samochodów dostawczych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN netto każda.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumentywymienione w punkcie VI.A.2) SOWPN:

a). Wykaz zamówień (dostaw) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy idoświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejscawykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywanenależycie. Zamawiający dopuszcza załączenie protokołów zdawczo-odbiorczych bez uwag.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzorustanowiącego załącznik nr 2 do IDW. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówieniazostały wykonane należycie.

Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wgformuły ?spełnia / nie spełnia".

III.2.4)

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)

Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)

Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)

Rodzaj procedury

IV.1.1)

Rodzaj procedury

Otwarty

IV.2)

Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)

Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)

Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)

Informacje administracyjne

IV.3.1)

Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:

JRP/P/6/2013

IV.3.2)

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)

Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: ..

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

27.11.2013 - 10:00

IV.3.5)

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.6)

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.7)

Warunki otwarcia ofert

Data: 27.11.2013 - 10:30

Miejscowość

KPWK Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): ?Uporządkowanie gospodarki ściekowejw aglomeracji Krosno Odrzańskie ? etap I?, nr POIS.01.01.00-00-248/10, dla którego została zawarta umowao dofinansowanie w ramach działania 1.1. ?Gospodarka wodno ? ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys.RLM? priorytetu I ?Gospodarka wodno ? ściekowa? Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

VI.3)

Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego poniżejobowiązujących progów kwotowych ? zamówienia sektorowego ? art. 132 ust. 1 pkt. 4 i art. 132 ust. 2 ? Prawozamówień publicznych na podstawie Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych wKPWK Sp. z o.o. oraz z zastosowaniem Kodeksu cywilnego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówieńuzupełniających.

VI.4)

Procedury odwoławcze

VI.4.1)

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

VI.4.2)

Składanie odwołań

VI.4.3)

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

5.11.2013

 

Załączniki do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu.pdf

Część I_IDW_Specyfikacja.doc

Część II_Wzór umowy.doc

Część III_ Specyfikacji_Opis Przedmiotu zamówienia.doc