Szukaj w serwisie

Newsletter

Ułatwienia dostępu

Rozmiar tekstu:

A- A A+

Aktualności

2013-10-30 Ogłoszenie o zamówieniu ? zamówienia sektorowe

 

Dz.U./S S211 30/10/2013 366809-2013-PL

 

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:366809-2013:TEXT:PL:HTML

Polska-Krosno Odrzańskie: Pojazdy specjalne

2013/S 211-366809

Ogłoszenie o zamówieniu ? zamówienia sektorowe

Dostawy

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)

Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Sp. z o.o.ul. Wiejska 2366-600 Krosno OdrzańskiePOLSKATel.: +48 683833672E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.: +48 683599121

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów)można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)

Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Inny: Środowisko

I.3)

Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających

Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)

Opis

II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:

Zakup pojazdu asenizacyjnego ? specjalistycznego do obsługi wybudowanej sieci kanalizacyjnej w ramachprojektu

II.1.2)

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług

Dostawy

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: SiedzibaZamawiającego

Kod NUTS PL432

II.1.3)

Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)

Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)

Krótki opis zamówienia lub zakupu:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki specjalistycznego samochodu do ciśnieniowego myciakanalizacji .

Zakres zamówienia:

1. Samochód specjalistyczny do ciśnieniowego mycia kanalizacji o średnicach kanałów od 50 do 800 mmprzy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego , z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości dozbiornika osadu .

Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji podwozia i nadbudowy nie wcześniejszy niż 2013.

2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

3. Specjalistyczny samochód będzie odpowiadał następującym parametrom:

1) Zbiornik z blachy stalowej , dwukomorowy, osadzony elastycznie na ramie dodatkowej pojemności całkowitej- nie mniejszej niż 8500 dm3 - z podziałem na:

- komorę wody czystej - nie mniej niż 3500 dm3

- komorę osadu i wody brudnej - nie mniej niż 5000 dm3;

2) Zawór łączący komory, sterowany pneumatycznie , pozwalający wykorzystać całą pojemność zbiornika nawodę czystą;

3) Tylna dennica zbiornika otwierana, zamykana i ryglowana hydraulicznie;

4) Opróżnianie zbiornika osadu za pomocą tłoka wygarniającego, połączonego z dennicą w trakcie jejotwierania;

5) Spust wody nadosadowej za tłokiem wygarniającym;

6) Zawór spustowy ze zbiornika osadu w dolnej części dennicy;

7) Rynna ochronna na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej;

8) Pompa ssąco - tłocząca (kompresor):

- wydajność - nie mniejsza niż 1000 m3/h,

- zakres pracy - od - 0,085 MPa do 0,05 MPa,

- napęd - hydrauliczny,

- licznik czasu pracy;

9) Wysięgnik teleskopowy podnoszony, wysuwany i obracany hydraulicznie,

- kąt obrotu - nie mniejszy niż 2700

- kąt wzniosu - nie mniejszy niż 480

- wysuw - nie mniejszy niż 1,3 m

10) Zawór dolnego ssania

11) Węże ssawne - minimum 2 odcinki o długości 1 odcinka max. 4 mb

12) Inżektor

13) Maksymalna głębokość ssania - nie mniejsza niż 8 m od poziomu jezdni

14) Pompa wodna nurnikowa umiejscowiona wysoko na ramie podwozia, celem umożliwienia pracy pojazdu wtrudnym terenie,

- wydajność - nie mniejsza niż 263 dm3/min.,

- ciśnienie nominalne - robocze- 16 MPa,

- napęd mechaniczny,

- licznik czasu pracy;

15) Przedmuch pneumatyczny węży ciśnieniowych, celem usunięcia resztek wody;

16) Urządzenie grzewcze powodujące wymuszony obieg wody z równoczesnym jej podgrzewaniem,pozwalające na pracę układu wysokociśnieniowego w temperaturach ujemnych do -15 0C;

17) Możliwość jednoczesnej pracy pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z osiągnięciemmaksymalnych parametrów pracy;

18) Sterowanie pracą pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z miejsca pracy operatora;

19) Wciągarka duża napędzana hydraulicznie, z płynną regulacja prędkości obrotowej, odchylana wpłaszczyźnie poziomej w promieniu min.1200 mm i kącie wychylenia min. 1800;

20) Wąż wysokociśnieniowy na wciągarce dużej, z podwójnym oplotem tekstylnym, długość minimum 120mb, DN - min. 25 mm, ciśnienie robocze min.250 bar, ciśnienie rozrywające min 625 bar, promień gięcia150 mm, automatyczne układanie węża na wyciągarce dużej, licznik wysuwu węża, zestaw min. 6 szt. dyszkanałowych;

21) Wciągarka mała napędzana hydraulicznie, z płynną regulacją prędkości obrotowej, wąż wysokociśnieniowymin. 60 mb, DN - min.13 mm, ciśnienie robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar; zestaw dyszkanałowych ? min. 2 szt.;

22) Sterowanie pracą zabudowanych urządzeń przy pomocy sterownika programowalnego.

23) Napęd urządzeń nadbudowy od silnika podwozia;

Wyposażenie :

24) Stelaże do przewozu węży ssących po obu stronach zbiornika;

25) Pojemniki ze stali nierdzewnej zamykane na klucz do przewozu wyposażenia, po jednej stronie zbiornika;

26) Skrzynia długa , wykonana ze stali nierdzewnej po drugiej stronie zbiornika;

27) Pistolet wodny do prac pomocniczych z dwiema dyszami;

28) Rolka dolna i górna do prowadzenia węża;

29) Lampa przenośna do oświetlania miejsca pracy z przewodem o długości 15mb;

30) Kolor zbiornika ? srebrny metalik;

31) Obsługa urządzenia - przez dwie osoby w tym kierowca.

4. Podwozie samochodu będzie odpowiadało następującym parametrom:

- dopuszczalna masa całkowita pojazdu ? nie mniejsza niż 18.000 kg,

- dwuosiowe, napęd 4x2,

- silnik o mocy min. 250 KM, spełniający normę emisji spalin Euro 5 poprzez

- podwójny obieg spalin ? bez Adblue,

- płomieniowe urządzenie rozruchowe,

- wydech wyprowadzony do góry,

- rozstaw osi ? nie większy niż 4150 mm,

- dodatkowy filtr paliwa podgrzewany z separatorem wody,

- skrzynia biegów ? min. 9 biegów do przodu,

- przednie zawieszenie ? min. 7500 kg,

- tylne zawieszenie ? min. 11500 kg,

- stabilizator osi przedniej i tylnej,

- blokada mechanizmu różnicowego,

- blokada koła kierownicy z immobilizerem,

- tachograf cyfrowy,

- centralny zamek,

- elektroniczny ogranicznik prędkości 89 km/h,

- ograniczenie poziomu hałasu ? max. 80 dB,

- kabina krótka, min. 3 osobowa, w kolorze białym,

- klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury,

- elektryczne podnośniki drzwi kierowcy i pasażera,

- elektroniczny system hamulcowy,

- hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,

- ABS, ASR, ESP,

- koła ? R22,5,

- dźwiękowy sygnał biegu wstecznego,

- komputer pokładowy,

- język polski dla wyświetlacza na tablicy wskaźników,

- lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane,

- lusterko szerokokątne prawe i lewe, ogrzewane,

- elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,

- radio CD,

- belka koloru pomarańczowego umieszczona nad kabiną pojazdu, emitująca pulsujące światło ostrzegawcze(lampa zespolona z oznaczeniem ?pogotowie wod.-kan.")

- lampa ostrzegawcza obrotowa z kloszem koloru pomarańczowego zamontowana w sposób trwały z tyłuzabudowy. Przełącznik (załącz/wyłącz) lampy ostrzegawczej umieszczony na desce rozdzielczej w kabiniekierowcy;

- zbiornik paliwa ? min. 200l

- hamulce wentylowane tarczowe przedniej i tylnej osi;

- kamera najazdowa z tylu pojazdu z monitorem w kabinie.

5. Przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne świadectwo homologacji na pojazd kompletny , wydaneprzez ministra właściwego do spraw transportu lub decyzję zwalniającą z obowiązku uzyskania świadectwahomologacji, wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu (art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997roku - Prawo o ruchu drogowym). Kopię dokumentu należy załączyć do oferty.

6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli 5 pracowników Zamawiającego w zakresieObsługi dostarczonego samochodu specjalistycznego .Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.

Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część III SOWPN).

II.1.6)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34114000, 34144500

II.1.7)

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)

Informacje o częściach zamówienia

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)

Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)

Całkowita wielkość lub zakres:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki specjalistycznego samochodu do ciśnieniowego myciakanalizacji . Zakres zamówienia:

1. Samochód specjalistyczny do ciśnieniowego mycia kanalizacji o średnicach kanałów od 50 do 800 mmprzy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego , z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości dozbiornika osadu .

Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji podwozia i nadbudowy nie wcześniejszy niż 2013.

2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

3. Specjalistyczny samochód będzie odpowiadał następującym parametrom:

1) Zbiornik z blachy stalowej , dwukomorowy, osadzony elastycznie na ramie dodatkowej pojemności całkowitej- nie mniejszej niż 8500 dm3 - z podziałem na:

? komorę wody czystej - nie mniej niż 3500 dm3

? komorę osadu i wody brudnej - nie mniej niż 5000 dm3;

2) Zawór łączący komory, sterowany pneumatycznie , pozwalający wykorzystać całą pojemność zbiornika nawodę czystą;

3) Tylna dennica zbiornika otwierana, zamykana i ryglowana hydraulicznie;

4) Opróżnianie zbiornika osadu za pomocą tłoka wygarniającego, połączonego z dennicą w trakcie jejotwierania;

5) Spust wody nadosadowej za tłokiem wygarniającym;

6) Zawór spustowy ze zbiornika osadu w dolnej części dennicy;

7) Rynna ochronna na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej;

8) Pompa ssąco - tłocząca (kompresor):

? wydajność - nie mniejsza niż 1000 m3/h,

? zakres pracy - od - 0,085 MPa do 0,05 MPa,

? napęd - hydrauliczny,

? licznik czasu pracy;

9) Wysięgnik teleskopowy podnoszony, wysuwany i obracany hydraulicznie,

? kąt obrotu - nie mniejszy niż 2700

? kąt wzniosu - nie mniejszy niż 480

? wysuw - nie mniejszy niż 1,3 m

10) Zawór dolnego ssania

11) Węże ssawne - minimum 2 odcinki o długości 1 odcinka max. 4 mb

12) Inżektor

13) Maksymalna głębokość ssania - nie mniejsza niż 8 m od poziomu jezdni

14) Pompa wodna nurnikowa umiejscowiona wysoko na ramie podwozia, celem umożliwienia pracy pojazdu wtrudnym terenie,

? wydajność - nie mniejsza niż 263 dm3/min.,

? ciśnienie nominalne - robocze- 16 MPa,

? napęd mechaniczny,

? licznik czasu pracy;

15) Przedmuch pneumatyczny węży ciśnieniowych, celem usunięcia resztek wody;

16) Urządzenie grzewcze powodujące wymuszony obieg wody z równoczesnym jej podgrzewaniem,pozwalające na pracę układu wysokociśnieniowego w temperaturach ujemnych do -15 0C;

17) Możliwość jednoczesnej pracy pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z osiągnięciemmaksymalnych parametrów pracy;

18) Sterowanie pracą pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z miejsca pracy operatora;

19) Wciągarka duża napędzana hydraulicznie, z płynną regulacja prędkości obrotowej, odchylana wpłaszczyźnie poziomej w promieniu min.1200 mm i kącie wychylenia min. 1800;

20) Wąż wysokociśnieniowy na wciągarce dużej, z podwójnym oplotem tekstylnym, długość minimum 120mb, DN - min. 25 mm, ciśnienie robocze min.250 bar, ciśnienie rozrywające min 625 bar, promień gięcia150 mm, automatyczne układanie węża na wyciągarce dużej, licznik wysuwu węża, zestaw min. 6 szt. dyszkanałowych;

21) Wciągarka mała napędzana hydraulicznie, z płynną regulacją prędkości obrotowej, wąż wysokociśnieniowymin. 60 mb, DN - min.13 mm, ciśnienie robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar; zestaw dyszkanałowych ? min. 2 szt.;

22) Sterowanie pracą zabudowanych urządzeń przy pomocy sterownika programowalnego.

23) Napęd urządzeń nadbudowy od silnika podwozia;

Wyposażenie :

24) Stelaże do przewozu węży ssących po obu stronach zbiornika;

25) Pojemniki ze stali nierdzewnej zamykane na klucz do przewozu wyposażenia, po jednej stronie zbiornika;

26) Skrzynia długa , wykonana ze stali nierdzewnej po drugiej stronie zbiornika;

27) Pistolet wodny do prac pomocniczych z dwiema dyszami;

28) Rolka dolna i górna do prowadzenia węża;

29) Lampa przenośna do oświetlania miejsca pracy z przewodem o długości 15mb;

30) Kolor zbiornika ? srebrny metalik;

31) Obsługa urządzenia - przez dwie osoby w tym kierowca.

4. Podwozie samochodu będzie odpowiadało następującym parametrom:

? dopuszczalna masa całkowita pojazdu ? nie mniejsza niż 18.000 kg,

? dwuosiowe, napęd 4x2,

? silnik o mocy min. 250 KM, spełniający normę emisji spalin Euro 5 poprzez

? podwójny obieg spalin ? bez Adblue,

? płomieniowe urządzenie rozruchowe,

? wydech wyprowadzony do góry,

? rozstaw osi ? nie większy niż 4150 mm,

? dodatkowy filtr paliwa podgrzewany z separatorem wody,

? skrzynia biegów ? min. 9 biegów do przodu,

? przednie zawieszenie ? min. 7500 kg,

? tylne zawieszenie ? min. 11500 kg,

? stabilizator osi przedniej i tylnej,

? blokada mechanizmu różnicowego,

? blokada koła kierownicy z immobilizerem,

? tachograf cyfrowy,

? centralny zamek,

? elektroniczny ogranicznik prędkości 89 km/h,

? ograniczenie poziomu hałasu ? max. 80 dB,

? kabina krótka, min. 3 osobowa, w kolorze białym,

? klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury,

? elektryczne podnośniki drzwi kierowcy i pasażera,

? elektroniczny system hamulcowy,

? hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,

? ABS, ASR, ESP,

? koła ? R22,5,

? dźwiękowy sygnał biegu wstecznego,

? komputer pokładowy,

? język polski dla wyświetlacza na tablicy wskaźników,

? lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane,

? lusterko szerokokątne prawe i lewe, ogrzewane,

? elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,

? radio CD,

? belka koloru pomarańczowego umieszczona nad kabiną pojazdu, emitująca pulsujące światło ostrzegawcze(lampa zespolona z oznaczeniem ?pogotowie wod.-kan.")

? lampa ostrzegawcza obrotowa z kloszem koloru pomarańczowego zamontowana w sposób trwały z tyłuzabudowy. Przełącznik (załącz/wyłącz) lampy ostrzegawczej umieszczony na desce rozdzielczej w kabiniekierowcy;

? zbiornik paliwa ? min. 200l

? hamulce wentylowane tarczowe przedniej i tylnej osi;

? kamera najazdowa z tylu pojazdu z monitorem w kabinie.

5. Przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne świadectwo homologacji na pojazd kompletny , wydaneprzez ministra właściwego do spraw transportu lub decyzję zwalniającą z obowiązku uzyskania świadectwahomologacji, wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu (art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997roku - Prawo o ruchu drogowym). Kopię dokumentu należy załączyć do oferty.

6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli 5 pracowników Zamawiającego w zakresieObsługi dostarczonego samochodu specjalistycznego .Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.

Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część III SOWPN).

Szacunkowa wartość bez VAT: 560 000 PLN

II.2.2)

Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)

Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)

Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 3 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)

Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)

Wymagane wadia i gwarancje:

1. W niniejszym postępowaniu zamawiający, żąda od wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium: 16000,00 (słownie: szesnaście tysięcy 00/100) PLN.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych;gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem w PLN na rachunek zamawiającego. Wadiumnależy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocąprzelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunekzamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

3. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zabezpieczenienależytego wykonania Umowy winno zostać wniesione w PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytegowykonania Umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej.

Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub wkilku następujących formach:

a) pieniądzu;

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żezobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na wskazany przez Zamawiającegorachunek bankowy Zamawiającego.

III.1.2)

Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:

Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części II niniejszejSOWPN (wzorze umowy). Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotychpolskich.

Rozliczenie nastąpi na podstawie jednorazowej faktury ( końcowej ) wystawionej przez Wykonawcę popodpisaniu przez Strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zapłata wynagrodzenia nastąpi pozaakceptowaniu faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy, w przeciągu 30 dni od daty doręczenia fakturyZamawiającemu.

III.1.3)

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;

2. w przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego;

3. w przypadku udzielenia zamówienia wykonawcom, którzy wspólnie ubiegali się o zamówienie (konsorcjum,spółka cywilna), zamawiający zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

III.1.4)

Inne szczególne warunki:

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)

Warunki udziału

III.2.1)

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w załączniku nr3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców przedmiotowe oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia).

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert;

3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w dział VI.B pkt. 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert].

Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniezłożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania ? wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu oraz czy wykonawca podlegaodrzuceniu z postępowania zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wedługformuły: spełnia ? nie spełnia.

III.2.2)

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) w zakresie sytuacjiekonomicznej Wykonawca musi posiadać średnioroczny przychód ze sprzedaży netto za ostatnie 3 lataobrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy ? za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 nettoPLN;

b) w zakresie sytuacji finansowej Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową wwysokości co najmniej 100 000,00 PLN lub jej równowartość w walucie.

Do przeliczenia wszelkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kursprzeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są podnastępującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Ten sam kursprzeliczeniowy zamawiający przyjmuje przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

c) Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wwysokości 100 000,00 PLN.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumentywymienione w punkcie VI.A.3) i VI.A.4) oraz VI.A.5) IDW:

a) Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdaniafinansowego składają inny dokument określający przychody ze sprzedaży netto - za okres ostatnich 3 latobrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c) Aktualna polisa (opłacona) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług objętych przedmiotemzamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN lub jej równowartość wg kursu ogłoszonego przezNarodowy Bank Polski obowiązującego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej, ważną co najmniej w dniu składania oferty.

Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wgformuły ?spełnia / nie spełnia".

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iżbędzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.2.3)

Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien wykazaćwykonanie realizacji dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

? 5 dostaw urządzeń ssąco-płuczących na podwoziu samochodowym o wartości nie mniejszej niż 500.000,00złoty netto każda.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumentywymienione w punkcie VI.A.2) SOWPN.

a). Wykaz zamówień (dostaw) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy idoświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejscawykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywanenależycie. Zamawiający dopuszcza załączenie protokołów zdawczo-odbiorczych bez uwag.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzorustanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, żezamówienia zostały wykonane należycie.

Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wgformuły ?spełnia / nie spełnia".

III.2.4)

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)

Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)

Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)

Rodzaj procedury

IV.1.1)

Rodzaj procedury

Otwarty

IV.2)

Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)

Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)

Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)

Informacje administracyjne

IV.3.1)

Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:

JRP/P/5/2013.

IV.3.2)

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)

Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: ..

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

20.11.2013 - 10:00

IV.3.5)

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.6)

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.7)

Warunki otwarcia ofert

Data: 20.11.2013 - 10:30

Miejscowość

KPWK Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzanskie.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): ?Uporządkowanie gospodarki ściekowejw aglomeracji Krosno Odrzańskie ? etap I?, nr POIS.01.01.00-00-248/10 w ramach działania 1.1. ?Gospodarkawodno ? ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM? priorytetu I ?Gospodarka wodno ? ściekowa?Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

VI.3)

Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżejobowiązujących progów kwotowych ? zamówienia sektorowego ? art. 132 ust. 1 pkt. 4 i art. 132 ust. 2 ? Prawozamówień publicznych na podstawie Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych wKPWK Sp. z o.o. oraz z zastosowaniem Kodeksu cywilnego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówieńuzupełniajacych.

VI.4)

Procedury odwoławcze

VI.4.1)

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

VI.4.2)

Składanie odwołań

VI.4.3)

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

28.10.2013

 

Załączniki do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu.pdf

Część I_IDW_Specyfikacja.doc

Część II_Wzór umowy.doc

Część III_ Specyfikacji_Opis Przedmiotu zamówienia.doc