Szukaj w serwisie

Newsletter

Ułatwienia dostępu

Rozmiar tekstu:

A- A A+

Aktualności

2012-08-13 Zaproszenie do składania ofert

 

 

Krosno Odrzańskie,13.08.2012 r.

OGŁOSZENIE

1. Instytucja Zamawiająca:

Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 383 55 33, fax. 68 359 91 21

2. Tryb zamówienia - Przetarg nieograniczony - zamówienie sektorowe, na podstawie Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w KPWK Sp. z o.o.

 

Adres internetowy: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl

Link internetowy do warunków przetargu:  http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl

 

3.Przedmiot zamówienia.

 

Nazwa nadana zamówieniu:

"Budowa Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (GIS) KPWK Sp. z o.o.?

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania narzędziowego oraz usług obejmujących wdrożenie systemu do zarządzania infrastrukturą techniczną (GIS) sieci wodociągowo-kanalizacyjnej Krośnieńskiego Przedsiębiorstwa Wodociągowo - Kanalizacyjnego Sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim. Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część 3 SOWPN).

Szacunkowa wartość bez VAT: 372 900,00 PLN

4. Wspólny słownik zamówienia.

Główny przedmiot zamówienia: 72263000-6

5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.

7. Czas trwania zamówienia lub termin realizacji.

- od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2013 r

8. Warunki dotyczące zamówienia

a) Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w  wysokości 11000,00 PLN.

9. Warunki udziału.

Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w oparciu o wymagania określone w warunkach przetargu.

 

9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

a) Wykonawca musi posiadać certyfikowany przez akredytowaną jednostkę certyfikacyjną        system zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2009 lub równoważny.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:

Wykonawca winien wykazać wykonanie realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

 

a) trzech usług polegających na:

1) wdrożeniu systemu GIS łącznie, w zakresie dostawy licencji, konfiguracji środowiska, migracji danych, wdrożenia i szkoleń obejmujący obszar o liczbie ludności nie mniejszej niż 18 000 mieszkańców .

w tym minimum jedną usługę polegającą na;

wdrożeniu systemu paszportyzacji sieci wodociągowo ? kanalizacyjnej w środowisku     oprogramowania GIS na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN brutto.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

Wykonawca winien dysponować następującymi osobami (kluczowi specjaliści) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji następujących osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia:

(i)   Kierownik projektu (przynajmniej 1 osoba) posiadający:

 

-     co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji minimum 2 projektami GIS jako kierownik o wartości  nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto każdy,

-     posiadać certyfikat PRINCE2 lub równoważny,

-     dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

(ii)  Kierownik wdrożenia (przynajmniej 1 osoba) posiadający:

 

-     co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu systemu informatycznego GIS o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto każdy;

-     dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

(iii) Architekt rozwiązania (przynajmniej 1 osoba), w zakresie projektowania architektury systemów posiadający:

 

-     co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji architekta lub analityka systemów w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na wdrożeniu systemu informacji przestrzennej GIS o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto każdy.

-     posiada certyfikat potwierdzający znajomość oferowanego rozwiązania GIS.

-     dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

(iv) Analityk z obszaru GIS (przynajmniej 1 osoba) posiadający:

 

-     co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji analityka w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na wdrożeniu systemu informacji przestrzennej GIS o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto każdy

-     dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

-     posiada certyfikat  potwierdzający znajomość oferowanego w ramach zamówienia systemu GIS.

(v) Specjalista z obszaru technologii i administracji systemem i bazami danych posiadający:

- co najmniej 3-letnie doświadczenie  z zakresu obszaru technologii i administracji systemem oraz bazami danych;

-     certyfikat potwierdzający znajomość proponowanego przez  przyszłego Wykonawcę rozwiązania

-     dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

 

(vi) Programista (przynajmniej 3 osoby) posiadający:

- co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku programisty.

- dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

(vii) Konsultant (przynajmniej. 1 osoba) posiadający:

- co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku konsultanta w zakresie GIS

- dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.

 

 

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej

a) w zakresie sytuacji finansowej Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN lub jej równowartość w walucie.

b) Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż w wysokości 1.000.000,00 PLN.

9.2 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

 

Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy.

 

A.        W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w załączniku nr 4 do niniejszej IDW.

2) Wykaz zamówień (usług) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW.

Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.

3) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób (kluczowych specjalistów), którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz.

4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według załącznika nr 6 do niniejszej IDW;

5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej może być złożona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW).

6) Aktualna polisa (opłacona) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN lub jej równowartość wg kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego na dzień, w którym opublikowano  ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego, ważną co najmniej w dniu składania oferty.

 

B.        Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ? wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ? wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

C.        Wykonawcy zagraniczni:

1)         Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dział VI.B pkt. 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert].

2)         Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ? wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie i dokumenty składa każdy z wykonawców oddzielnie.

 

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu oraz czy wykonawca podlega odrzuceniu z postępowania zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia ? nie spełnia.

10. Kryteria oceny ofert: cena -100%.

 

11. Znak sprawy: P/1/2012

 

12. Miejsce i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Wiejskiej 23 -  sekretariat, w terminie do dnia 28.08.2012 r. do godz. 10:00.

 

13. Termin otwarcia ofert: 28.08.2012 r. o godz. 10:30.

 

14. Specyfikację przetargu można pobrać na stronie internetowej zamawiającego:http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl w przypadku braku dostępu do Internetu na pisemny wniosek wykonawcy, złożony osobiście, przesłany za pośrednictwem poczty na adres zamawiającego lub faksem, z podaniem znaku sprawy  postępowania oraz adresu wykonawcy, na jaki mają być przesłane.

 

15. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

W sprawach związanych z przedmiotowym zamówieniem oraz  sprawach procedur postępowania należy kontaktować się z Panem Damianem Miech, nr tel. (+48 68) 383 36 72, faks (+48 68) 359 91 21. Godziny pracy zamawiającego: 7:00 ? 15:00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.

16.Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni.

17.Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie zgodnie z postanowieniami działu XXI zawartymi w specyfikacji (SOWPN).

18. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt realizowany w ramach Priorytetu I ?Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu? Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Działanie 1.3 ?Rozwój społeczeństwa informacyjnego?  pn. ?Budowa systemu informacji przestrzennej (GIS) w Krośnieńskim Przedsiębiorstwie Wodociągowo ? Kanalizacyjnym Sp. z o.o.?

 

Prezes Zarządu

Aleksander Kozłowski

 

załacznik do pobrania: tutaj