Aktualności

eBOK

Utworzono: środa, 04 marzec 2020 10:07

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych Odbiorców usług Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Komunalne Sp. z o.o. uruchomiło aplikację Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

Korzystanie z wspomnianej aplikacji ułatwi Państwu m.in.:

- sprawdzanie stanu wodomierza,

- podgląd i wydruk wystawionych faktur,

- wglądu do umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.

eBOK umożliwia także wysłanie zgłoszenia w formie elektronicznej i ułatwi ustalenie danych do prawidłowego wypełnienie deklaracji śmieciowej.

Zalogowani użytkownicy nowej aplikacji zyskują bieżący dostęp do aktualnego salda odbiorcy i informacji, które faktury zostały opłacone. Mogą też zapoznać się z wykresem prezentującym zużycie wody w zadanym okresie rozliczeniowym. 

Zachęcamy wszystkich Obiorców do korzystania z funkcjonalności eBOK przez 24 godziny na dobę.

Wejdź na stronę internetową www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl zakładka eBOK i załóż konto.

Procedura rejestracji jest następująca:

  1. Wypełniamy formularz automatycznej rejestracji w systemie, w tym celu najlepiej mieć przy sobie ostatnią fakturę.
  2. W trakcie wypełniania formularza automatycznej rejestracji podajemy następujące dane: identyfikator odbiorcy z faktury, imię i nazwisko lub nazwę firmy, numer PESEL lub NIP, numer ostatniej faktury, kwotę ostatniej faktury, adres e-mail i numer telefonu komórkowego.
  3. Po prawidłowym wypełnieniu formularza aktywacyjnego na wskazany adres e-mail (po upływie około 2 godzin) aplikacja automatycznie odeśle hasło dostępu do konta w eBOK.
  4. W razie problemów z aktywacją konta w eBOK prosimy o kontakt pod nr tel. 68 383 36 73.

Korzystaj z pełnej informacji o zużyciu wody w Twoim domu!