Szukaj w serwisie

Newsletter

Ułatwienia dostępu

Rozmiar tekstu:

A- A A+

Aktualności

Oferta pracy na stanowisko: Specjalista ds. inwestycji

Prezes Krośnieńskiego Przedsiębiorstwa Wodociągowo – Kanalizacyjnego Sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim ogłasza nabór na stanowisko:

 

Specjalista ds. inwestycji

 

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres:

ul. Wiejska 23

66-600 Krosno Odrzańskie

 

Miejsce wykonywania pracy:

Krosno Odrzańskie

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

    • koordynacja prac nad projektami inwestycyjnymi Spółki, w tym przygotowanie projektów umów związanych z inwestycjami i innych dokumentów formalno – prawnych związanych z realizacją inwestycji, przygotowanie zbiorczych wniosków o przekazanie środków z Funduszy Unijnych / lub innych środków wsparcia w przypadku korzystania z dofinansowania, monitoring techniczny i finansowy inwestycji, zlecanie audytu

    • planowanie i nadzór nad realizacją Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

    • współdziałanie z Gminą Krosno Odrzańskie w sprawie realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu wod – kan w obrębie Aglomeracji Krosno Odrzańskie

    • przygotowanie procesu inwestycyjnego dla inwestycji planowanych w zakresie środków własnych, tj. elementów merytorycznych

    • dokonanie wyboru Konsultanta (pomoc techniczna) dla wsparcia Działu Inwestycji i Planowania w przygotowaniu dokumentacji przetargowej inwestycji jeżeli zachodzi taka potrzeba

    • współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych

    • udział w komisjach przetargowych

    • nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego

    • pomoc przy prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości księgowo – finansowej

    • prowadzenie monitoringu i raportowania rzeczowego, finansowego i ekologicznego inwestycji

    • przygotowanie i prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości wymaganej odrębnymi procedurami

    • utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji Inwestycji

    • informowanie uczestników projektu o podejmowanych działaniach oraz przekazywanie podstawowych informacji i dokumentów regulujących realizację inwestycji

    • prowadzenie sprawozdawczości w ramach objętych zakresem czynności pracownika

    • przygotowanie korespondencji firmowej do prowadzonych spraw oraz prowadzenie dokumentacji bieżących spraw realizowanych w ramach zakresu czynności pracownika oraz ich archiwizacja wg wytycznych firmy w tym zakresie

 

 

 

Warunki pracy:

  • praca administracyjno - biurowa w siedzibie Spółki

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie: wyższe

  • doświadczenie zawodowe na tym / podobnym stanowisku pracy

 


Pozostałe niezbędne wymagania:

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

  • dyspozycyjność, kreatywność i decyzyjność

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów dotyczących kwalifikacji, uprawnień i umiejętności kandydata.

 

Termin składania dokumentów:

2017-09-08 do godz. 15.00

Miejsce składania dokumentów:

Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo – Kanalizacyjne Sp. z o.o

ul. Wiejska 23

66-600 Krosno Odrzańskie

 

Informacje dodatkowe:

  • kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  • dodatkowych informacji udziela Monika Więcko Specjalista ds. kadrowo - finansowych pod nr tel.: 68 383 3676